.........


ღ╬♥═╬ღ¸.• یک فنجان عشق•..¸ღ╬♥═╬ღ

 

هرشب وقتی تنـــها می شم حس می کنم پیش منی
دوباره گریم می گیره انگار تو آغوش منی




روم نمی شه نگات کنم وقتی که اشــک تو چشمامه
با اینکه نیستی پیش من انگار دستات تو دستامه




بارون می باره و تو رو دوباره پیشم می بینم
اشک تو چشام حلقه می شه دوباره تنها می شینم




قول بده وقتی تنها می شم بازم بیای کنار من
شبای جمعه که میاد بیای سر مــزار من



دوباره باز یاد تو شد زمزمه ی نبودنم
ببین که عاقبت چی شد قصه ی با تو بودنم




دیگه فقط آرزومه بارون بباره رو تنم
رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:17 توسط ღღMoh@deseღღ| |


Power By: LoxBlog.Com