ღ╬♥═╬ღ¸.• یک فنجان عشق•..¸ღ╬♥═╬ღ

 

نــــامــــردهــــا ...

" چـــــند بُـغــض ؟ " بـه یــک گــــلو ...!؟

گالری عکس حنان و عاطی



نظرات شما عزیزان:

ياشاسين آذربايجان
ساعت7:29---17 مرداد 1391
عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی می‌کنم
اشک‌هام رو پاک می‌کنم با دل تبانی می‌کنم
میاد اون روزی که تو قهر دلم رو ببینی
چشم‌هات رو باز بکنی حقیقت رو خوب ببینی
میاد اون روزی که من نامه‌هات رو پاره کنم
میاد اون روزی من غم دلم رو چاره کنم

اگه اون روز برسه منم برات ناز می‌کنم
با غم و غصه و دردم تو رو دمساز می‌کنم
اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم

تو می‌خوای تا می‌تونی دل من رو خون بکنی
با رقیب‌هام بشینی من رو تو دیوونه کنی
اما هر روز خوشی تنگ غروبی هم داره
شبهای سرد و سیاه صبح سپیدی هم داره

میاد اون روزی که من نامه‌ها‌ت رو پاره کنم
میاد اون روزی من غم دلم رو چاره کنم

اگه اون روز برسه منم برات ناز می‌کنم
با غم و غصه و دردم تو رو دمساز می‌کنم
اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم

اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم



yasi
ساعت21:00---15 مرداد 1391
salam azizam khubi khosham umad az vebloget ham bekhatere in ke sabke veblog mane ham bekhatere inke ghashange dg
vagarna na nazar midadam na linket mikardam
rasti linket kardam khasti dust dashti az vebloget khosham umad shoma ham mano link kon boos bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,ساعت 20:45 توسط ღღMoh@deseღღ| |


Power By: LoxBlog.Com